Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Drága Ferenc!

Amint látod, továbbra sem változtam egy hangyafasznyit sem. Bánjam vagy ne... nem tudom. Szeretek ilyen lenni... Gyerekes. Mások azt mondják: kiszámíthatatlan... megbízhatatlan... felelőtlen. Én nem skatulyáznám be magam. Bíztam és bízom benne, hogy nem felejtettél el. Önzőség, de én akarom azt a helyet a szívedben. Nem ígérem, hogy te is kapsz az enyèmben, de nem is zárom ki. Nagyon elfoglalt vagyok.

A mocsári nyehőcék párzási szokásai gyökeres fordulatokat vettek. Nem, még nem találtam meg őket, de ismerek olyat akinek az ismerősének van egy fogorvosa, és annak a nagymamájának az unokahúga egy hobbikertésszel jár, aki ezt lejegyezte. Elég megbízható forrásnak tűnik. És eléggé kiborított. Tudod eddig féltem, hogy felvállaljam... hogy a szőrös mellkas nyalogatása, a fekete szőrzeten csillogó nyál látványa mennyire izgat...


És képzeld! A nyehőcék... le sem merem írni... Szóval ők... ők... lehet a globális felmelegedés az oka. Nem tudom... szóval ők... Már nem szaporodnak. A párválasztás  már nem úgy megy, mint régen. Köztudott, hogy a hím csalánt és gesztenyét visz az erszényében a nősténynek. A nőstény ezt kikotorja. Ha szépnek találja a gesztenyét, minden rendben. Párt alkotnak. A hím benyálazza a nőstény összecsalánozott mancsát, aki azt azon nedvesen bedugja az erszénybe és nyugtató simogatásba kezd. Amikor elmúlik a mancs és erszényviszketés, lefejelik egymást tiszta erőből. A nőstény jobb esetben elájul... rosszabb esetben meghal. És indulhat a fogantatás.

Ha viszont nem tetszik neki a gesztenye, akkor a nőstény elássa magát a mocsárba 3 évre.

Nos. Ami felzaklatott és szerintem téged is fel fog: Pár éve nem volt szép gesztenye. A hímek csak satnya kis szar gesztenyéket gyűjtöttek. A nőstények elásták magukat. Az utolsó feljegyzett nőstényt épp tavaly tudták lefotózni, miközben ásta be magát a mocsárba. A képen egy fekete folt látszik csak, de aki tudja mit kell nézni. azonnal kiszúrja. Az egy ásó nyehőce.

Szóval nincs kinek udvaroljanak a hímek. Illetve de! Tudod a természet leleményes... A szerelem pedig utat tör. A kertész azt mondja, látott egy réten két hímet. Egymás erszényében kotorásztak. Nedves mancsokkal... Azt mondja, olyan nedves és csillogó mancsokat még soha nem látott. És a szemeik olyan boldogságtól ragyogtak, hogy kétlem, ezek után érdekelni fogja őket a másik nem. Viszont így kihalásra vannak ítélve.

Szóval Feri! Ha nekik lehet, talán nekünk is. Talán én is kotorászhatok az erszényedben... semmiképpen nem szárazon. Talán beletehetek mást is a mancsomon kívül és talán csípni fog. De!! A segítséged kérem. Mentsük meg a nyehőcéket. Fogjunk be egyet. Azután, ha 2 év múlva előjönnek a nőstények, akkor egy újabbat. Nem halhatnak k! Túl szép állatok. A világnak szüksége van rájuk.

Ahogy nekünk is egymásra. Látod, ez egy 2 éves terv. Nem rövidtávra tervezek. Gondold végig. Kérlek...

Címkék: Tökre nem :erotikus Szerelmes férfiak

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr405392945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása