Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Netszex...

 2012.01.10. 08:33

2012.01.08.   19:50

Nő:
BLA...BLA...BLA...
Akkor most előre is bocsánat, amiért szókimondó leszek, de:
Egyenlőre ennyi jött ágy agyban:
" Nagyon kívánlak és borzasztóan hiányzik a szex veled és igen én is fantáziálok rólad maszturbálás közben... "
Tehát erre meg annyit tudok reagálni, hogy leszarom a kávét, mert arra vágyom, hogy csókolj engem, hogy csókolgasd, simogasd, szívogasd, szopogasd a melleimet... és kinyald a puncimat, úgy, ahogyan még a legelején csináltad és aztán mindenféle pózokban megdugj... és szeretnélek úgy leszopni, hogy, beleélvezz a számba, és hülyeség, jaja.. de iszonyatosan szeretnélek megfürdetni... mármint zuhany alatt... borzasztóan...
...szóval valami ilyesmi. Megérted azért ezt valamennyire? Mert próbálkozom. Tényleg. De valami baromi szarul megy. Ez az igazság. Hmm... én így most ennyit tudok. Bocsánat. Mert ráadásul sokszor. Sokszor vágyom erre, és sokszor fantáziálok róla. Néha még a füstös hajad illatát is érzem... :) De csak erre vágyom és erről fantáziálok.

 
2012.01.09.  18:25
Férfi:
Csók!
Jól van, megértettem. Nyilván az volt a célod, hogy felizgass. Sikerült is. Kicsit furcsa is, hogy egy levéllel sikerült felállítanod....
Nagyon-nagyon kívánlak. Újra lüktetni benned, vagy a nyelvemen érezni a puncid...
Mindketten tudjuk, hogy mikor legközelebb találkozunk úgyis dugni fogunk.... és nem tíz percig.
 
18:27
Nő:
MIKOR LESZ AZ A LEGKÖZELEBB?
Igen, csak dugni fogunk, hogy pontos legyek. Ne kérdezz és én sem teszem. De csacsogni fogok. :) Legfeljebb fogd be a szám, ha tudod...
 
18:52
Nő:
Ez a mondatod:
"Újra lüktetni benned, vagy a nyelvemen érezni a puncid... "
befészkelte magát az agyamba, és benedvesedett a puncim. Onnan tudom, hogy most voltam pisilni, s mikor törölköztem, elkezdett az érintésemtől lüktetni is...
Kicsit furcsa, hogy egy mondatoddal sikerült benedvesítened a virágomat... jobb vagy! Látod? :)
És igen! Most előveszem a vibrátoromat és maszturbálni fogok. Megint. Hmm... arról fogok fantáziálni, hogy ülsz az ágy végében és végig nézed az egészet.
 
19:58
Férfi:
Akkor most én is maszturbálok és arra gondolok, hogy a nyelvemen ülsz és a számnak dörzsölöd a puncid......
 
20:05
Nő:
Neeee máááárrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Épp egy Woody Allen filmet kezdtem nézni... nem akarok megint vibrátorozni azt képzelve, hogy Úristen!!!!!!!!!!!!!!! Azt szégyenlem, de imádom... a mellbimbóim most maguktól kőkeménnyé váltak... ez nem jó... legutóbb végül is a gyöngysort is használtam, majdhogynem lovagoltam rajta, miközben a vibrátorral jó erősen izgattam a csiklómat... és a fantáziámban Te mindezt láttad. Iszonyatos orgazmus volt, és fáj a puncim. Ez most egy fájdalmas szeméremcsontú maszti lesz. Kösz.

20:21
Férfi:
Nekem nincsenek ilyen kellékeim, de annyira erősen fantáziálok a forró puncidról, hogy a kezem is bőven elég....
 
20:26
Nő:
Most szívesen leszopnálak. Mondjuk térdelve... amúgy még nem maszturbáltam. Az előző olyan nagy volt, hogy sok mindenfélét kell gondolnom, hogy újra izgalomba kerüljek. Most akkor arra fogok gondolni, hogy téged szoplak. És magamon én is csak a kezemet használom... vagyis néha csak az ujjaimat. Merthogy még nekem is jó érzés az a forróság ott bent....
 
20:37
Férfi:
Gondold azt, hogy hason fekszel az ágyon, magasra kiemeled a popsid, hátranyúlsz a kezeiddel és széthúzod picit a puncid, hogy minél mélyebbre tudjam tolni a nyelvem.....
 
20:43
Nő:
Épp mandarint eszem, és próbálok lenyugodni. De tudod mit? Rendben. Most csak az ujjaimat fogom használni. És azt fogom képzelni, hogy hason fekszem az ágyon, magasra kiemelem a popsim, hátranyúlok a kezeimmel és széthúzom picit a puncim, hogy minél mélyebbre tudd tolni a nyelved... de néha dugd be az egyik ujjad is a puncimba jó??? Meg mindenképp dugj meg ebben a feltolt popsis pózban... lécci... köszönöm... most pedig elkezdem simogatni a puncimat. Milyen jó egy laptop az ágyban...
 
20:51
Férfi:
Alig tudok így gépelni. Elképzelem, ahogy nézed a monitort és közben ütemesen jár a kezed. Most simogatom a farkam és egyre nedvesebb. Nagyon hiányzik neki a lucskos puncid....
 
20:56
Nő:
A kis üzeneteiddel csak annyi a bajom, hogy baromira tüzelnek, de megállok folyton, hogy elolvassam őket. De így a végén sosem lesz orgazmus, a puncim meg közben úgy lüktet... és olyan nedves is már, hogy a belső combjaimon is van már. Meg egyik másik ujjon is, amivel gépelek neked. De már simogattam a melleimet, az szuper volt, mert azt is tök jól tudod csinálni. Imádom, ahogy szopogatod néha őket. És tényleg elképzeltem a hason fekvős jelenetet is, és a nyelved a puncimban úgy imitáltam, hogy az ujjam mindig csak alig-alig dugtam bele...amúgy csak a csiklómat izgattam az ujjaimmal végig... itt tartottam. A végén te előbb elmész. Vagy már el is mentél. Franc. tudom, nekem is pont ugyanannyi időm volt, mi a francnak gépeltem. :)
 
21:05
Férfi:
még nem mentem el, de egyre gyorsabban verem magamnak. jó lenne látni amit csinálsz. persze ez is rohadt izgató és nem is tudnálak csak nézni.... már rég befúrtam volna a fejem a combjaid közé és szívogatnám a csiklód. a puncinedvedet meg szétkenném a farkamon és úgy verném ki, miközben nyallak.
 
21:13
Nő:
Én igen. Végül tudod mik ugrottak be? Amikor a tejes fürdőben hátulról dugtál. Meg amikor széles terpeszben feküdtem a pléden és te meg úgy nyaltál, hogy beleszédültem. De az orgazmushoz nem ezek vezettek, hanem az a kép, amikor egy nagy asztalon fekve látom, érzem, ahogy a gecid folyik ki a forró puncimból és te ott állsz előttem és a te farkadról is csepeg... úgy szorítottam orgazmus közben a combjaimmal, hogy önkéntelenül is felemeltem az egyik lábam, amitől a laptop legurult a bokámhoz. Szóval tényleg nagyot szólt. Szó szerint. :)
Szeretem, amikor maszturbálsz, miközben engem kényeztetsz. Nagyon izgató. Egyébként ujjaztam magam, illetve hol gyorsan, hol inkább erőteljes nyomással izgattam a csiklómat. A végén pedig szorítottam és rázkódtam. de amit írtál... nos, amikor arról fantáziálok, hogy nézel, miközben maszturbálok, a végén mindig benyalsz. Igen. Tényleg. Majdnem úgy, ahogy írtad. De benyalsz. Nagyon.
 
21:24
Férfi:
Hát ettől most már én is. Ez érdekes élmény volt...
 
21:27
Nő:
Igen. Az volt.
A HOLMIKOR 80%-ban rajtad áll.
Jó éjt!

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs Netszex

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr44730911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása