Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Best of...

 2011.09.07. 21:27

Már majdnem elaludtam és az oldalamon feküdtem. Nem volt semmiféle sex sem kilátásban. A pasi nézte a tv-t, de kinyúlt oldalra és a pizsamám alatt nagyon gyengéden, szinte alig hozzámérve közben simogatni kezdte a derekamat. Aztán feljebb nyúlt és a hátamat kezdte nagyon-nagyon finoman simogatni. Eszméletlenül izgató volt, és persze az izgalmamat ő ezt észrevette...ezért egy idő után odahajolt és ilyen egész apró, leheletnyi puszikat adott a derekamra és közben tovább simogatta a hátam és már megőrültem, hogy érezni akarom ezeket a csókokat a hátamon és éreztem is... és iszonyatosan jó volt ott feküdni embriópózban és ezt csak úgy élvezni. Már teljesen felhúzta hátul a pizsamát és egyszerre simogatott és csókolt és közben a combjai valahol a fenekemnél voltak...

...és a bal kezével átnyúlt alattam, megfogta a bal mellemet és elkezdte nagyon finoman izgatni... eleinte csak a bimbót és életemben nem voltak olyan kemények még soha, aztán az egész mellemet simogatta, s néha megint csak a bimbókat, és akkor már úgy vibrált az egész testem, hogy odanyomtam a puncimat a combjához és ő úgy helyezkedett, hogy teljesen rá tudtam simulni. Ő még mindig a vállamat és a nyakamat csókolta, de most már a jobb kezével megfogta a jobb mellemet is és egyszerre simogatta őket és én a csiklómmal tulajdonképpen úgy mozogtam közben a combján, hogy el is élveztem... én csináltam magamnak és rohadt jó volt!!! Elmondhatatlan...

A pasi pedig békén hagyott. Nem vette el a kezeit a melleimről, de nem is mozgatta őket, csak várt. Hagyta, hogy kiélvezzem ezt az orgazmust, hogy megnyugodjak, hogy a boldogsághormonok átjárjanak és csak akkor, amikor ez megtörtént, csak akkor kezdte  újra lassan a melleimet simogatni... és bejött basszus!! Végtelenbe futnak a fények...ugye!!!

Ez a finom simogatás nagyon izgató volt. Lassú, ráérős, hosszú. Most már persze megfordultam, átöleltük egymást, csókolóztunk és közben simogattuk egymást, ahol csak értük, de ő aztán úgy döntött, hogy elindul a testemen, és meg is tette, és baromira jól csinálta... szopogatta, nyalogatta, csókolgatta, simogatta a melleimet és megfogta mindkettőt, összefogta őket és egyszerre csinálta mindkettővel és kész voltam, iszonyatosan élvezetes volt, és ment tovább... és édes Istenem, az a pasi úgy kinyalt engem, hogy szerintem 3x is elélveztem!!! Nem viccelek, mindig tudta, mikor élvezek és mindig hagyott időt arra, hogy megnyugodjak... és aztán kezdte újra, és volt, hogy ujjazott közben...hmm... nagyon jól csinálta, és aztán az egyik ujját lassan bedugta a fenekembe így egyszerre ujjazott mindkét helyen, miközben nyalt, amitől én akkorát élveztem, hogy az nem tudom elmondani!!! Tulajdonképpen én "lovagoltam" az ujjain, és nagyon mély, leírhatatlan orgazmus volt. Közben egyébként ő is elélvezett, mert a vádlim belsejével elértem a farkát, és izgattam is, és kvázi ettől el is ment...meg persze az egész helyzettől, amit velem együtt élt át, és végig is nézett. Nekem pedig így még nagyobb volt az élmény...

Amikor mindez megtörtént, és megnyugodtunk, akkor pár percig feküdtünk egymás mellett, aztán én elkezdtem leszopogatni a farkáról az ondóját. Tényleg, mintha csak tisztogatnám. Nem tudom ezt meddig csináltam, tényleg nem... de elkezdett újra izgalomba jönni. És akkor szoptam jó sokáig. Időnként megfogta a fejem és mozgatta a csípőjét, ő diktálta az ütemet, időnként elvette a kezem, akkor tudtam, hogy azt szeretné, hogy csak a számmal szopjam, néha ő használta a kezét és úgy szoptam, szóval mindig jelezte valahogy, hogy neki hogy a legjobb, és hogy szeretné hogy csináljam neki és ettől az egész sokkal élvezetesebb volt... meg attól is, hogy egy idő után elkezdte a melleimet, aztán pedig a puncimat simogatni.

Szóval nem tudom meddig szoptam, de a végén beleültem a farkába, ami több szempontból is kedvenc pózom. Ha előrehajoltam, akkor a csiklóm is izgalmi állapotba került, ugyanakkor vagy csókolóztam a pasival, vagy a melleimet tettem a szájába, mikor mihez volt kedvem.. Ha hátrahajoltam és mondjuk úgy támaszkodtam, hogy közben simogattam a heréit, akkor is elérte időnként a melleimet és simogatta. Ebben a pózban is elélveztem, mert hát miért is ne?

Megint kiskifli/nagykiflibe feküdtünk és megint úgy izgatott fel újra, hogy átnyúlt alattam és simogatni kezdte a melleimet. Csakhogy ezúttal nem a combját helyezte a puncimhoz, hanem a farkát s én úgy kiskifliben ráültem.  Akkor kicsit felemelkedtünk, mintha könyökölnénk és ő hol a mellemet, hogy a csiklómat simogatta és dugtunk és dugtunk és élveztem minden egyes pillanatát, aztán már csak a csiklómat simogatta, a másik kezével pedig megint a fenekemet kezdte izgatni és és és és... nagyon jól csinálta...olyannyira, hogy tulajdonképpen én akartam, hogy dugjon fenékbe, mert egyszerűen iszonyatosan jó érzés volt...

...hagyott időt, és én ülhettem bele, ahogy nekem a legjobb, és én vehettem fel a ritmus, nem volt durr bele bumm!!! Leírhatatlanul jó érzés volt az egész, aztán megkértem, hogy hasra fekhessek. Egy párna volt az alhasamnál, de úgy, hogy a csiklómnál is ott legyen, és ettől kicsit feljebb került a fenekem és én kértem, hogy ott dugjon meg, ezért rám hajolt és nagyon- nagyon fenékbe dugott, és én minden pillanatát élveztem. A pasi ezután fogta magát és feltérdelt, egy kicsit feljebb húzott engem is, hogy elérje a puncimat, amibe nagyon lassan bedugta az egyik ujját, a többivel simogatni kezdte a csiklómat és közben pontosan ugyanebben a ritmusban elkezdte dugni a fenekemet... és nem, én képtelen vagyok leírni, hogy ott mi történt, mert ez nagyon nagy dugás volt, mert a pasi olyan összhangban tudta mindezt csinálni, hogy én esküszöm, hogy olyan nagyot élveztem, hogy üvöltenem kellett a párnába, de közben meg önkéntelenül is ívben akartam megfeszülni, annyira jó és hosszú orgazmusom volt.

Ezt az egészet pedig egyszerűen megkoronázta az az érzést, hogy pillanatokkal az én orgazmusom kezdete után éreztem a fenekemben a melegséget, ahogy belém lövel, amitől az én orgazmusom is ezerszer jobb volt.

Az orgazmus után én maradtam hason fekve, ő pedig rám feküdt úgy, hogy azért nem teljes testsúllyal, de kényelmesen, és sokáig nem is szóltunk, mert nem kellett, mert csak némán pihegtünk és mosolyogtunk... mert akkor és ott igenis egyesült két test és lebontott minden gátlást és megkapta azt, amit akart.

Az kapta, amit akart, amire vágyott. Mindent megkaptunk egymástól. Ez hihetetlen és szerintem roppant ritka. Az egész, hogy nincs kérdés, nincs szorongás, nincs félelem, nincs elutasítás, csak élvezet... mindenki úgy élvez, ahogy akar... csodálatos élmény és nagyon remélem, hogy lesz még ilyenben részem.

Címkék: nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr784730885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása